
Motivujte žáky k pohybu déle než do dalšího zvonění
Gamifit je první digitální výukový nástroj pro využítí v rámci tělesné výchovy v 3-7. třídách ZŠ. Kombinuje funkce fitness aplikace, herní prvky a metody jako zadávání digitálních výzev, které celá řada učitelů úspěšně používala už během distanční výuky.
Motivujeme žáky ZŠ déle než do dalšího zvonění
Gamifit je první digitální výukový nástroj pro využítí v rámci tělesné výchovy v 3-7. třídách ZŠ. Kombinuje funkce fitness aplikace, herní prvky a metody jako zadávání digitálních výzev, které celá řada učitelů úspěšně používala už během distanční výuky.


digitalizace výuky
Přibližte žákům tělesnou výchovu cestou, která je jim blízká!

škola hrou
Ukažte žákům, že pohyb může být opravdu zábavný!

zapojte všechny
Podpořte vztah k pohybu i u dětí, které se do hodin tělocviku nezapojují!

přesah mimo školu
Veďte žáky k pohybu i mimo hodiny tělesné výchovy!

Spolupráce celé třídy
Učitel může pomocí gamifitu propojit celou třídu a podporovat tak během tělesné výchovy digitální kompetence žáků v oblasti RVP Komunikace a Kolaborace. Celá třída plní společné cíle, které učitel zadává. Jejich plněním se žáci posouvají blíže nové úrovni třídního hradu, který si v rámci gamifitu společně budují a vylepšují!
Výzvy a soutěže
Učitel v aplikaci žákům zadává pohybové výzvy a soutěže. Výzvy jsou společné cíly celé třídy. Soutěže učitel může zadávat jednotlivě, ale i mezi celými třídami či školami. Má pak přehled o jejich aktivitě a v rámci aplikace děti odměňovat body, které se načátají do jejich vlastního profilu.


Vzdělávací přesah
Gamifit má za cíl rozvíjet digitální kompetence žáků. Kromě podpory aktivního životního stylu hravou formou zároveň prohlubuje teoretické znalosti žáků a pomáhá jim s nácvikem správného pohybu. Děti mají přístup k velkému množství vzdělávacích materiálů a šanci vyzkoušet si i roli učitele, díky které se naučí přemýšlet, jaké cvičení by pro jejich spolužáky bylo vhodné a inspirativní.
Spolupráce celé třídy
Učitel může pomocí gamifitu propojit celou třídu a podporovat tak během tělesné výchovy digitální kompetence žáků v oblasti RVP Komunikace a Kolaborace. Celá třída plní společné cíle, které učitel zadává. Jejich plněním se žáci posouvají blíže nové úrovni třídního hradu, který si v rámci gamifitu společně budují a vylepšují!

Výzvy a soutěže
Učitel v aplikaci žákům zadává pohybové výzvy a soutěže. Výzvy jsou společné cíly celé třídy. Soutěže učitel může zadávat jednotlivě, ale i mezi celými třídami či školami. Má pak přehled o jejich aktivitě a v rámci aplikace děti odměňovat body, které se načátají do jejich vlastního profilu.

Vzdělávací přesah
Gamifit má za cíl rozvíjet digitální kompetence žáků. Kromě podpory aktivního životního stylu hravou formou zároveň prohlubuje teoretické znalosti žáků a pomáhá jim s nácvikem správného pohybu. Děti mají přístup k velkému množství vzdělávacích materiálů a šanci vyzkoušet si i roli učitele, díky které se naučí přemýšlet, jaké cvičení by pro jejich spolužáky bylo vhodné a inspirativní.

Máte zájem stát se pilotní školou?
Máte zájem stát se pilotní školou?
Gamifit je stále ve fázi vývoje a celkového vylepšování funkcí, aby školám a žákům opravdu vyhovoval.
Zaujala Vás možnost využití aplikace na obohacení tělesné výchovy? Máte zájem s námi gamifit testovat a přispět k jeho úspěšnému vývoji a postupnému zlepšování? Stačí vyplnit formulář a my se s vámi brzy spojíme!
Budeme se těšit!